RÁDIOS DE ISRAEL




   
מאור אדרי
מאור אדרי בנפילה ?? רק 500 איש בפורום באר שבע
ליין מוצ"ש בפורום באר שבע הוא הליין החזק בארץ שמידי מוצ"ש
עומד על 4 אלף של חוגגים וגם אני מידי מוצ"ש מגיעה לשם.
ובכלל לאחד הפסקה קצרה בגלל החורף והמלחמה שהייתה הוחלט
להחזיר את הליין לפעולה ולפתוח אותו עם האחד והיחיד הכוכב העולה
מאור אדרי הגבר שכבש ומה אני יספר לכם במילה אחת א-כ-ז-ב-ה.
אני מגיעה עם החברות לכניסת המועדון ועוד כולי בלחץ כדי להגיע בזמן
לתפוס מקום טוב אני מגיעה השעה רבע לאחת בלילה והמקום ריק
ולחשוב שרק לפני 4 חודשים הופיעו קובי פרץ ודודו אהרון ובשעה כזאת
כבר המקום מלא.
והנה אני מגיעה וחושכות עיניי המקום אולי 300 איש בפנים כמה בודדים בחוץ
ופשוט אני בהלם אמרתי לעצמי ליאת אולי טעיתי ? אולי זה שבוע הבא ?
אבל לא לא טעיתי זה השבוע הנכון והאומן הנכון מאור אדרי שמו
ומה היה שם פשוט ביזיון למועדון בסדר גודל של הפורום שעל הבמה שלו
דרכו הגדולים באמת אייל גולן שרית חדד קובי פרץ הנה גם מאור אדרי
מגיע רגע לפני ההופעה הגדולה בקיסריה והמקום פשוט ריק.
אולי הרעש סביב מאור אדרי עוד לא הגיע לדרום כי ממה שאני יודע
בחודש אפריל כבר בוטל לו היכל התרבות בב"ש עקב קצב דל מאד של מכירת כרטיסים.
ואולי הכל אשליה בגלל השדרן אליקו מלב המדינה שללוא אליקו מאור אדרי
לא היה היום מי שהוא.?
ואולי המציאות היא האמת הכי טובה שמאור טוב למקומות אחרים וקטנים
אך למקום מכובד וענק כמו פורום באר שבע הוא עדין לא מוכן .
500-600 איש בערב של ליין מוצ"ש שעד לפני 4 חודשים בערב חלש היו
שם מעל 2500 איש וזה ערב חלש.
אז מה שהיה אתמול זה פשוט ביזיון אחד גדול ובאמת אכזבה רק הגעתי רק נכנסתי
וכבר יצאתי אפילו את ההופעה לא ראיתי פשוט באסה להגיע למקום ריק.
בכל אופן אם אתם שואלים אותי ואם מאור יקרא את הכתבה הזאת ..??
שלא ימהר לעשות קיסריה למה הסטירה שהוא יקבל מקיסריה תהיה הרבה
יותר כואבת וגדולה.
שיחכה עוד קצת שיעשה עוד אנגר עוד רדינג עוד מועדונים שינסה שוב בפורום
ואז שיעשה קיסריה כי לפעמים האשליה מתוקה אך המציאות מרה
זה שאליקו משמיע וזה שאליקו מסדר לך הופעות ומדבר עליך זה עדין לא אומר
שאתה כוכב בסדר גודל של דודו אהרון ואייל גולן ועומר אדם.
באהבה ותור אחת שאוהבת את מאור אדרי באמת אני חושבת שכרגע מאור
בנפילה ולא כדאי לו לעשות קיסריה כי גם השירים שהוא משחרר חלשים
ורואים לפי כמות הצפיות שירדה משמעותית כי מאור אדרי בנפילה.
אבל אני מאמינה שהכל בסדר הוא עדין זמר מוכשר ותותח שלא יעלם
מהאופק, רק קסריה כרגע חלום אבל בגדר חלום עדיף שלא..!!!
מאת: ליאת מועלם
עבור: אתר מנטה



הכי מעניינים


מאור אדרי בנפילה ?? רק 500 איש בפורום באר שבע 


  • פורסם ב5 במאי 2013 20:36
  • בקטגוריות: עדכונים חמיםצהוב,שווה לקרוא
  • צפיות: 102
  • כוכב2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים6 כוכבים7 כוכבים8 כוכבים9 כוכבים10 כוכבים
  • אולי יעניין אותך


    Mensagens populares